Odpoveď a závery vyplývajúce z danej odpovede:
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
| Benedictus de Spinoza  :  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Odpoveď a jej predpoklady ( argumenty pre a proti nej ):
        
        
        
        
    | Benedictus de Spinoza     |  Spomedzi všetkých afektov, ktoré sa vzťahujú na myseľ, pokiaľ je činná, nie sú nijaké, ktoré by sa nevzťahovali na radosť alebo žiadostivosť. | |||
| O | ||||
| O | ||||
Zdroj: B.Spinoza: Etika,3P59